Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ποια ειναι η ομορφοτερη?-βενετια


-Απλωνω την σκεψη μου...Απλωνω την σκεψη μου χαλι στα λογια σου,και εκεινη υψωνεται,αιωρειται απο το θλιμμενο υψος και φτανει στον ουρανο.-Γυναίκα ντυμένη στα κοκκινα του πόθου,
σε δρόμους που θα σε φερουν ως εδω,περιφερομαι.Μια δύναμη μονάχα οριζει τα μέλη μου,
της αναγκης κ της ορμης.-Πετω στον καλαθο τον αχρηστων καθε προσκαιρο συναισθημα,καθε αγωνια απογνωσης στα καταματα βλεμματα που μου εριχνε η μοναξια μου,ελπιζοντας πως το μονο που μπορω να αποχτησω ξανα,εισαι εσυ..Σβηνω τις στιγμες που στεκονταν απεναντι μου-θρασυς ο καθρεφτης και μονολογουσε:-Εσυ θασαι μονη...Τοτε εγω σκουπιζα το δακρυ-το βουβο-ξερεις-(απο αυτα που δεν βρηκαν ποτε δρομο να κυλησουν)-και ρωτουσα..ως κακια μαγισσα κ αγνη χιονατη μαζι,-(ξερεις εχω κ απο τα δυο στα συρταρια μου)-Καθρεφτη καθρεφτακι,ποια ειναι η ομορφοτερη?Η ομορφοτερη ειναι αυτη που....-Αιωνια μισοτελειωμενη απαντηση...-Αιωνια μισοτελειωμενη συνωμοσια σιωπης..Η επιβίωση με δίδαξε,για χρονια πως υπάρχει μόνο ένας δρόμος να διαβω..Και απεναντι σου να σταθω,με ολογυμνο το ενδυμα που ντυνει την ψυχη...-Αγαπη μου...ποια ειναι η ομορφοτερη?-Στο γελιο σου κολυμπαω,στο μυαλο σου χορταινω κ γευομαι,στην ανασα σου αφουγκραζομαι μια μονο απαντηση..:-Εσυ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου