Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ By VENNIS MAK -To Be Continued...

H Eπιστροφή του Zorro -νούμερο 1453 -εκ της άλωσης-αλώθηκα...


Έτσι, πίσω από την μάσκα-φετίχ του πατέρα-θεού αχνοπροβάλλει η σαγήνη της μητρικής μορφής, ενώ η κατάδυση σ' αυτόν τον αρχαϊκό χώρο ...μπλα μπλα μπλα


ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ- ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ 2045 -ΠΡΟΣΕΧΩΣ
 
 
 
Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...
Εφτά!! Εφτά φορές σκοτάδι κι ερημιά κι απορία κι όλα να μένουν ασάλευτα!!
Ο άνεμος θα είναι!!
Κι όμως δεν δείλιασα ποτέ να την ανοίξω...

Τελικά φτάνω στο σημείο να πιστεύω ότι η ανθρωπότητα φτιάχτηκε για να καταστραφεί..

Χωρίς κανένα χειροκρότημα και αυτή!!
Συμφορά!
Πήγε η δόξα και θρονιάστηκε αντίκρυ μου...
-Ψηλότερα...

Το πως θα πέσει είναι δική της υπόθεση...
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου