Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ By VENNIS MAK -To Be Continued...

ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ By VENNIS MAK -To Be Continued...

Απο Σεπτέβρη Φεστιβάλ Κορίνθου και ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας.



ΩΣ ΤΟ 2045 ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΑΥΡΟ!!χεχεχεχε


Περίεργα ζώα οι ποιητές...
Νερώνουν το κρασί τους με στίχους και πάντα ξεμέθυστοι ζούνε...

Ας μου πεί κάποιος αν η Θερμοκρασία του δωματίου και το νέο μου σώμα αιωρείται...
Αν μπορώ να δω τον νέο μου εαυτό απο την πόρτα!
Αν τελικά αυτό το γαμημένο δωμάτιο έχει πόρτες!!

-Φοβάμαι τις άδειες μου σελίδες!!Σε ότι απέμεινε πορευτήκαμε,
κοιμάμαι και ξυπνώ-Αντίθετα-Αντίθετα-Αντίθετα!!!!!!!!!
Aνθρωποι και σκουπιδια, εγώ και δεκατρία πηγάδια!
Έγραψα τη νύχτα ένα ποίημα!! Η ομορφιά είναι είδος πολυτελείας ξεκινούσε...

Τελείωνε κάπως έτσι...-Ο νάρκισσος και το τραγούδι του.


Έζησα μες στο χάος και τελικά κατάλαβα πως το δημιούργησα!
Τελικά η ιστορία της ζωής μου τελειώνει όπως όλων...


ΜΕ ΤΡΑΓΩΔΙΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου