Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


{2012!!!!!Φέτος να μην ξεχάσω...}

Πάει ο παλιός ο χρόνος…
Και οι ηλίθιες ημικρανίες απο φευγαλέους έρωτες...
-Ανακύκλωση-
Να θυμάμαι μόνο όσα έχω,
χωρίς να στέκω σαν μαλάκας σε μιά στιγμή που ξέχασα ξαφνικά ποια ήμουν.
Να δέχομαι την μοναξιά μου και να μην αφήνω κάθε φορά η μοναξιά να έρχεται μ’ άλλο πρόσωπο...
Μιά σταγόνα θάνατο στην σκέψη να κρατώ, με σθένος αθωότητας και άφοβη να δυναμώνει η ζωή μου.
Να ζεσταίνω συχνά στα παγωμένα μου ακροδάχτυλα όσα δεν πρόλαβα γιατί με πρόλαβαν.
Να επιτρέπω διάρκεια πιο μακριά από την αφή μου, κάθε ανούσιος θρήνος να τελειώνει το πολύ σε ως 3 λεπτά.
Να μην αλλάξω ποτέ το "είμαι" με το "ξέρω"
«Η κανονικότητα είναι μιζέρια»
Να' χω την ποίηση, τι πιο ανίκητο άλλο???

Μέχρι να φύγω από τον κόσμο ζητώ χωρίς να έχω φορέσει λεπτό,
ποτέ των άλλων τα παπούτσια..."VENNIS MAK-ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου