Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-15ΝΘΗΜΕΡΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.

ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ -Χορόδραμα.
Βενετία Μακρυνώρη (Vennis Mak)
με επιτελείο γνωστών ηθοποιών.

22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 21.00
ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΟΥ
-ΕΛΕΥΣΙΝΑ-

Αθηννά Παππά Σκηνοθεσία-Καλιτεχνική επιμέλεια.
Παίζουν οι ηθοποιοί : Αθηνά Παππά, Μανώλης Σορμαίνης,
Γιώργος Χρανιώτης, Δημήτρης Μαζιώτης.

Χορογραφία-Χορός-Μπέτυ Βυτινάρου.
Κρουστά -Μουσική επιμέλεια Νίκος Τουλιάτος.
Φωτισμός -Φωτογραφίες -Βαγγέλης Ρασσιάς.



Μικρό απόσπασμα ρόλου Γιώργου Χρανιώτη (Ταυτότητα -Ηθοποιός)


Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...
Εφτά!! Εφτά φορές σκοτάδι κι ερημιά κι απορία κι όλα να μένουν ασάλευτα!!
Ο άνεμος θα είναι!!Κι όμως δεν δείλιασα ποτέ να την ανοίξω...
(κάθεται κάτω)
Τελικά φτάνω στο σημείο να πιστεύω ότι η ανθρωπότητα φτιάχτηκε για να καταστραφεί..
Χωρίς κανένα χειροκρότημα και αυτή!!
Συμφορά!Πήγε η δόξα και θρονιάστηκε αντίκρυ μου...
(ψιθυρίζει)-Ψηλότερα...

Το πως θα πέσει είναι δική της υπόθεση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου