Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-15ΝΘΗΜΕΡΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.

ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ -Χορόδραμα.

Βενετία Μακρυνώρη (Vennis Mak)
με επιτελείο γνωστών ηθοποιών.

22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 21.00
ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΟΥ
-ΕΛΕΥΣΙΝΑ-

Αθηννά Παππά Σκηνοθεσία-Καλιτεχνική επιμέλεια.
Παίζουν οι ηθοποιοί : Αθηνά Παππά, Μανώλης Σορμαίνης,
Γιώργος Χρανιώτης, Δημήτρης Μαζιώτης.

Χορογραφία-Χορός-Μπέτυ Βυτινάρου.
Κρουστά -Μουσική επιμέλεια Νίκος Τουλιάτος.
Φωτισμός -Φωτογραφίες -Βαγγέλης Ρασσιάς. 
 
 
 
Μικρό απόσπασμα ρόλου Μανώλη Σορμαίνη- (Ταυτότητα -Ποιητής)


Ανόητοι, ανόητοι κριτές μου, κάθε αμφιβολια σας στα κόκκαλα της ράχης μου είναι γραμμένη.
Έζησα σχεδόν όλο τον ιλιγγιώδη 20ό αιώνα με τον ίλιγγο που μου άρμοζε!!!
Θα έγραφα ένα στίχο,που θα αδικεί τον ήλιο κάθε στιγμή, ενώ η γή θα συνεχίζε να γυρίζει...
ΜΑ...
Λάτρεψα το καλό φαγητό και το αψέντι, υπήρξα εξωφρενικά γενναιόδωρος σε κάθε κόλαση, γνώρισα από κοντά πολλές εκδοχές της φρίκης και έπαιζα όλους με στίχους ανάμεσα σε μυρωδιές σφαγείων και σε λασπωμένα σοκάκια έχανα όλες τις ευκαιρίες μου, μαζί με την τελευταία στάλα αξιοπρέπειας!!!

Δηλαδή;

Είμαι εσείς!!!
 
 
 
 
 
 
 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου