Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012


Vennis Mak : Υψηλή Τάση – Φεστιβάλ «Αισχύλια» 2012

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ- ΑΝΕΚΔΟΤΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΟΡΥΦΟΓΡΑΜΜΗ


(4 ρόλος -Μαθηματικός}
Γιατί πενθείτε, ενόσω ζω ακόμα;
Η άγνοια σας βασιλεύει!!
Να αφαιρείς και να προσθέτεις ,θα πει -μάχεσαι, θα πει πως παύεις να είσαι φάντασμα…
-Θα πει ανοίγεις πόρτες….{Κοιτάει γύρω του μήπως ανοίξει η πόρτα}
Υπάρχει μέσα μου μια ξεμοναχιασμένη πράξη!!Βοηθάνε οι αριθμοί πολλές φορές για να πεις την κατάλληλη ατάκακαι ας παίζεις με μικροπράγματα…(0 1 2 3 8 9 και πάλι μηδέν)
Δεν κάνω τίποτα με κύρος!!!!
{Ψάχνει στην τσέπη του)
Όσα φορώ λέγονται-πανταλόνια υπερανθρώπου!!!Χωρούν κάθε μου υποψία, κάθε αμφιβολία, κάθε μου φόβο,-σε νούμερα…-Υπάρχει μιά πόρτα που δεν κτυπά…
{γράφει σε χαρτάκια πράξεις}
Ίσως είναι το τέλος του κόσμου μου που ξεκινάει,ένα μονοπάτι ολισθηρό, μια σημαία σκισμένη…{κλαίει}
Ο αέρας είναι ακίνητος….Κωφαλαλη ανταποδωση,κωφαλαλη ανταποδωση-Συνουσια + νοηματικη.
-Καί ένα να εύχεσαι-να αντέξει το μυαλό μου…
(ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ)-ΚΑΙ ΣΚΙΖΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ
Το να καταστρέφεις είναι έκφραση.Βαστάτε τον Θεό, μα που τα αρχίδια…
Για ότι έφτασε στον πάτο,
-σκευωρία ελέγχου της ελπιδας-το μέσα στο έξω που θεωρείται ναρκωτικό,
για την μοίρα που αθωώνει τα οπλισμένα χέρια.
-Κάτι λείπει, κάτι έσβησε…{ΣΚΥΒΕΙ}
Αναρωτιέμαι αν εκτείθομαι αρκετά!!!Η επιβίωσή μου στην ζούγκλα των αριθμών έχει μέσα τις ανασες μου!!!
Αδιεξοδο-στημένα παιχνιδια-σκονάκι-

Βαθμός Άριστα!!
(ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Καταριούνται κάθε ξημέρωμα οι μέρες μας,φωνάζουν:-θα ματώσω μόνος!
Τα ρολόγια πάνε πιό γρήγορα,κανείς δεν κοιτάζει την μελαγχολία,με κάρβουνο γράφονται τα λόγια μας, ο αέρας προσπερνάει τα σκέλια μας, κάτω απ’την σκιά της τρέλας περιφέρεται, σε στίχο πνίγεται η φωτιά, μα μόλις έρθει το χάραμα, σιωπηλό στέκει το γέλιο στην ΟΛΟΚΛΕΙΣΤΗ ΠΟΡΤΑ!!!
-Ενώ έξω φωνάζει με τραύλισμα αβοήθητη η μοναξιά…
-Κανείς δεν ήρθε και σήμερα…
(ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ)
Δεν είμαι ούτε ήρωας,
ούτε το θαύμα της ύπαρξής σας.
Πεθαίνω κάθε ώρα στην λάσπη,αχνίζει το αίμα μου, απο τις στατιστικές των άλλων!
Θα πεθάνω με μια διαίρεση ζωντανός!
Οι αριθμοί θα σάπισουν μέσα μου σε τρείς μέρες!!!
-Πανάκριβες ελπίδες…
-Διάολε,αυτος ο γαμημενος εαυτος παντα την ίδια φράση μου λέει.
Ήμαστε ιδιοι φιλε πίσω απο κλειστές πόρτες…
-Εγω-εσυ και ο ηλιθιος…

{ΦΕΎΓΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΕΙΣ…}

http://www.korifogrami.gr/protaseis-review-diag/vennisaisxil12/







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου