Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ -ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ -ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ VENNIS MAK

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ -ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ -ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ VENNIS MAK

22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 21.00 ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΟΥ
-ΕΛΕΥΣΙΝΑ-
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ -ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ


Απόσπασμα- ΡΟΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΑΝΙΩΤΗΣ


θα ήθελα εν τιμή να σας αποχαιρετήσω.
Πριν όμως απο αυτό θα μιλήσω για αυτό το δωμάτιο.
Εσείς μπορείτε να με χειροκροτάτε συνεχόμενα...

Α, ναι! Θυμάμαι!! Πένθιμες κουρτίνες-και πίσω απο αυτές, το γέλιο μου που στην παραμικρή μου κίνηση που ξεψυχούσε, αφήνοντας στο πάτωμα ένα ίχνος σκιάς!!

Ψιθυρίζω μέρα και νύχτα φανταστικούς τρόμους, ανήσυχες ώρες και μικρούς ήχους που δ ι α σ τ έ λ λ ο ν τ α ι!!!

Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Κάποιος χτυπάει την πόρτα μου...Εφτά!!
 Εφτά φορές σκοτάδι κι ερημιά κι απορία κι όλα να μένουν ασάλευτα!!
Ο άνεμος θα είναι!!

Κι όμως δεν δείλιασα ποτέ να την ανοίξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου