Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ "ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ" By VENNIS MAK

22 IOYΛΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ -21.00- ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ ΠΑΛΙΟ ΕΛΑΙΟΥΡΓΕΙΟ -ΕΛΕΥΣΙΝΑ



ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ -ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ

ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ:

ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ -ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΑΝΙΩΤΗΣ- ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΖΙΩΤΗΣ
ΤΥΜΠΑΝΑ -ΚΡΟΥΣΤΑ -ΝΙΚΟΣ ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ
ΧΟΡΟΣ -ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ- ΦΩΤΙΣΜΟΥ -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ- ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ -ΘΥΜΙΟΣ ΚΟΥΚΙΟΣ




ΡΟΛΟΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ-ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΠΑ

"Έρωτά μου"
Κλαίνε όσα δεν τόλμησα στον καθρέφτη...
Η χαρά μου, έρχεται και φεύγει σα περιπλανώμενος θίασος που αφήνει πίσω του φέιγ βολάν και grafity στους τοιχους...

ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ, ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ,ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ...
Το πάθος αντικαταστάθηκε από την αδιαφορία, η δράση από τη πεζότητα, πεζοπορώ...

Λούφαξαν όλοι, εσύ?
ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ, ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ,ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ!!

-Ειπα να μην ερωτευτώ, μα ο έρωτας χτυπάει την πόρτα μου!!!!
Αν δεν ερθεις δεκάρα δε δίνω!!!!!
Απόψε ορκίστηκα να σε απολαμβάνω μέχρι να μετρησω μέχρι το δέκα...
-10!!!

-Κάντε μου χώρο μαλάκες στις επαλξεις!!!!

-Άτακτα χτες όσα σχεδίαζα, σήμερα τα ακυρώνω με τρόμο...
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου